Saya terpaksa rahsiakan indentiti saya. Saya salah seorang pegawai pengangkutan jalan di daerah Raub Pahang. Saya juga terlibat dalam Ops Selamat Musim Perayaan.

Sebagai anak jati Kelantan saya ingin memberitahu sedikit info kepada anak-anak Kelantan di perantauan yang akan pulang ke Kelantan bermula 2/8/2013 ini.

Saya ingin menasihati agar anda semua berjaga-jaga di depan BALAI JPJ BENTA selepas R&R BENTA kerana kemungkinan besar akan ada ROADBLOCK BESAR BESARAN di kawasan itu oleh JPJ, TRAFIK & POLIS serta kemungkinan ada URINE TEST.

Satu lagi di simpang BUKIT FRASER. Dua laluan ini panas. Sila berhati-hati semua warga Kelantan. Pandu dengan cermat. Jangan jadikan musim perayaan sebagai tempat mereka mengaut untung.

Yang penting sekali pastikan roadtax hidup. Berani kerana benar, takut kerana salah.

Kalau xdok buat salah jangan nak menggelabah, ini akan menimbulkan syak wasangka.

SILA SHARE KEPADA SEMUA ANAK KELATE DI PERANTAUAN YANG AKAN BALIK KE KELANTAN MENGGUNAKN LALUAN :

BENTONG - RAUB - K.LIPIS - G.MUSANG.

SEKIAN.

sumber : GilerHackers
 
Top