1

Jika anda memang sudah lama mengikuti perkembangan mengenai Nokia anda pasti pernah mendengar mengenai video Nokia Morph yang memaparkan satu peranti yang mempunyai reka bentuk seperti tablet dan boleh mengubah bentuk kepada telefon pintar dan juga jam pintar. Nokia telah memaparkan video ini di Muzium Kesenian moden yang bertempat di New York pada bulan Februari 2008 dan pada bulan Mac yang lalu, Nokia telah memfailkan hak cipta bagi teknologi dan kini terdapat kemungkinan besar teknologi ini diperkenalkan pada jam pintar Nokia yang akan dilancarkan kelak.

Menurut satu laporan hasil daripada maklumat sesorang yang arif dengan perkara ini, jam pintar daripada Nokia ini akan dilancarkan pada suku kedua tahun hadapan dan walaupun Nokia akan diambil alih oleh Microsoft tahun hadapan, teknologi ini akan kekal bersama syarikat yang berpangkalan di Finland ini. Laporan ini turut mendakwa ketua bahagian ‘Emerging Devices’iaitu Axel Meyer dan Peter Skillman dikatatan sedang bekerjasama didalam projek yang menggunakan teknologi Kinetik Nokia. Teknologi ini memberikan fleksibiliti kepada pengguna untuk membengkokan dan memulas peranti tersebut.

Laporan terbaru ini memberikan petunjuk bahawa teknologi Nokia Morph pasti akan disertakan pada jam pintar Nokia dan Nokia berkata ini merupakan teknologi Nanoscale yang akan membuka kemungkinan untuk mewujudkan satu peranti yang mempunyai perbezaan radikal. Walaupun, kemungkinan untuk melihat teknologi Nokia Morph pada video ini menjadi kenyataan pada jam pintar ini, kami pasti Nokia akan hadir dengan sesuatu yang berbeza tahun hadapan



sumber: mobile88

Post a Comment Blogger

  1. dong tam
    game mu
    cho thuê phòng trọ
    cho thuê phòng trọ
    nhạc sàn cực mạnh
    1900 6516 tổng đài tư vấn luật miễn phí
    công ty luật
    số điện thoại tư vấn luật
    dịch vụ thành lập doanh nghiệp
    đâu ! An Nhã tỷ tỷ , tỷ tính tình rất tốt mà . A , được rồi , An Nhã tỷ tỷ , tại sao phụ nữ các ngươi cơ bắp ở ngực đều phát triển hơn so với nam nhân chúng ta vậy ? “ . Ánh mắt Âm Trúc rất ngây thơ nhìn vào ngực An Nhã , tò mò hỏi .
    An Nhã không thể ngờ Âm Trúc đột nhiên lại hỏi một câu như vậy - một vấn đề rất là nhạy cảm , thấy ánh mắt hắn nhìn chằm chằm vào ngực mình , cả mặt nàng trở nên nóng rực vì xấu hổ . Từ khi cha sinh mẹ đẻ tới nay , chưa có một nam nhân nào dám hỏi nàng như vậy , may mà ánh mắt Âm Trúc hoàn toàn trong sáng , ngây thơ a . “ Ngươi , ngươi … về hỏi mẫu thân ngươi ấy “ . An Nhã có chút bối rối đáp , hai má nàng trở nên đỏ hồng , nhìn dáng vẻ nàng lúc này thật là mê người .
    “ Trước kia ta không có cơ hội để hỏi a ! Gia gia ngoại trừ bắt ta học cầm , ngoài ra không hề đề cập đến bất kì chuyện gì . An Nhã tỷ tỷ , sao mặt tỷ hồng thế ? Tỷ không khỏe sao ? “ .
    “ Ta , ta … tất cả đều do tiểu quỷ nhà ngươi đấy , ngươi đáng bị đánh đòn “ . An Nhã thở dài một tiếng , nếu một người khắc hỏi như vậy , sợ rằng nàng đã cho hắn ăn tát lệch mặt rồi . “ Sau này ngươi không được hỏi bất kì một nữ tử nào về vấn đề này . Đây là điểm khác biệt sinh

    ReplyDelete

 
Top