3

Assalamualaikum, baru2 ini saya telah membeli sebuah telifon pintar berjenama Samsung Galaxy SIII tapi saya ada masalah untuk melayari internet menggunkana wifi di kawasan pejabat berhampiran. Tetapi itu tidak menjadi masalah kepada saya kerana masih ada penyelesaian untuk masalah ini. Oleh itu saya boleh layari mana2 laman web kegemaran saya tanpa sebarang sekatan "block" dengan menggunakan aplikasi ini. hihi. Caranya simple sahaja, jom follow:

cara-cara install:
  1. Download aplikasi VPN One Click dari Google Play
  2. Selepas selesai download & install, ada buka dan pilih server anda. Disini saya syorkan pilih server US kerana ia diantara terbaik.
  3. Tunggu sehingga prosses penyambungan sehingga selesai
  4. Done & enjoy your unblock surfing.

Post a Comment Blogger

  1. memang unblock semua tp bkn ada pengurangan kelajuan internet ke? die limit kan speed internet.. contoh kelajuan asal seblum masuk free vpn kat speed test 1.5mbps. lepas masuk vpn ni jadi 800kbps.. btol x? salah tlg tunjuk ajar.

    ReplyDelete
  2. betul (h) ia akn mengurangkn speed internet

    ReplyDelete

 
Top