3
Pertama sekali sy nk ucapkan terima kasih buat admin Pengembara Awan untuk watermark yang cun nie. Sebelum ini sy ada kongsi dengan anda cara hack game dengan menggunakan TSEARCH pada windows, sekarang kita beralih pula pada ANDROID. Dalam tutorial ini, sy akan menggunakan application GameCIH (CIH = CheatIng Hacker) dan AirDroid pula untuk membuat screen capture. Fungsinya sama sebijik macam cheat engine.


Untuk pengetahuan anda, application ini hanya berfungsi pada android yang telah di root (click sini). Proses root akan membatalkan warranty gadjet anda dari SME (samsung), Brightstar (htc) dan lain-lain. Hal ini tidak perlu dirisaukan kerana setelah anda unroot (click sini) warranty itu masih valid seperti biasa.

Pastikan anda root dan download application GameCIH

1. buka application GameCIH 



2. Sy akan uji application ini pada game Vector. Click Search -> Imput Number -> Masukkan nilai 6780 -> OK


3. Hasil carian dapat 90 Found, tekan back.


4. Masuk store (beli apa2 bagi mengurangkan nilai dari 6780) @ teruskan bermain sehingga melebihi nilai 6780. Sekarang nilai sudah berada 4380.



5. Buka semula GameCIH dan tekan simbol minus @ tolak. Sekarang kita dapat 1 key yang bernilai 4380 pada 5ee35c3c.


6. Tekan jer pada 5ee35c3c dan masukkan nilai sebanyak mana anda inginkan dan tekan modify serta tekan back. (selepas modify cuba anda buka shop kemudian beli sesuatu untuk lihat perubahan pada nilai tadi)


7. TADAAAA!!!!


Post a Comment Blogger

  1. I cant believe I found this just now: http://clashofclanshelper.com/ - you receive free Clash of Clans gems instantly! I just tried that! (rYKWEKeL6u)

    ReplyDelete
  2. kalau buat leaders EFUN bisa tak ?

    ReplyDelete

 
Top